Min alla <3 dags present

Dock äter jag ju inte sånt här längre, kanske om jag hade haft en pojkvän och fått det fast nej, det är slut med sånt här för min kropp nu. Men tanken var ju god! :) Ursäka min super snygga sov t-shirt hehe.. och mitt nyduschade osminkade ansikte haha.. Hoppas ni alla får en trevlig dag imorgon, kommer säkerligen bli mysigare än min och ja jag låter bitter I know haha, men det skulle ju vara mysigt att ha någon på alla hjärtans dag haha menmen, that's life! :) Jag har ju iaf min lilla vovve.. :)

Kommentarer
Postat av: Matina

Det är bra att du inte äter, 2 veckor idag juuuu :D Grattis Natha och även fast du hade en pojkvän skulle jag inte låta dig äta det där!! :P

2012-02-14 @ 07:55:58
Postat av: nathalie

hahah ja 2veckor idag fan hade själv inte tänkt på det haha :) Nej det är bra det Matina :) <3

2012-02-14 @ 09:57:29
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/
Postat av: Sonja

Kika gärna in på min bieber novell, skulle verkligen göra min dag!:) Btw, sjukt söt du är! Och din blogg!;) Kram<3

2012-02-14 @ 16:46:57
URL: http://jssmn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0