ups and downs

(haha så grymt ful men det bjuder jag på, spanar in min nya vän finnen där mitt emellan ögonen, micket trevliit!..)
Mitt humör dem senaste dagarna har varit skit konstigt. Jag är jätte glad ena stunden och andra vil jag bara lägga mig ner och gråta och skita i allt, ena stunden babblar jag sönder andra är jag tyst som en mus. Känns skit konstigt fattar ingenting, är liksom inte ledsen över något det har mest hänt bra saker på sistone men ändå så blir jag helt plötsligt väldigt down och jag typ känner hur mitt humör sjunker på en minut sen blir jag typ lätt irriterad på allt. Har aldrig haft såhär förut. Ska ju ha mens vilken dag som helst men vafan, så här har jag aldrig mått för det liksom?! Aja hoppas det går över snart, och snart är det lov! :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

hormonerna kanske spelar ett spratt? :-)

Kramiz/mommo

2012-02-21 @ 22:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0