Jag hatar mig själv för detta.

Det här var min kropp innan jag började gymnasiet och jag inte låta bli att undra vad jag har gjort mot mig själv. Jag gnällde då att jag var fet men det där lilla på magen där tar jag när som helst jämfört med hur jag ser ut nu, tänker inte ta bild och visa dagsläget det vore för hemskt. Men iaf där är jag kanske 5-8kg lättare och det syns enorm skillnad och jag vet vad dem kilona kommer ifrån, jag har bara mig själv att skylla. Det är därför jag önskat mig ett löpband i 18års present. Vi får se om jag får det eller inte, vet att pappa sitter och letar efter ett som duger men han är så kräsen åh.. Jag vill verkligen göra en förändring för jag hatar mig själv just nu och så länge jag gör det så kommer jag inte må bra. Jag ska göra mitt bästa nu, jag lovar. Men det känns som att jag inte kan satsa helhjärtat innan jag fått ett löpband så jag kommer igång med träningen också. Vi får se hur allt blir, jag måste gå ner minst 5kg, det vet jag.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Matina

Du är fin Natha!! <3

2012-01-06 @ 19:00:15
URL: http://matinasvarld.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0