musiken som får mig att röra på arlset..

Medan jag är och firar min morbror så tänkte jag berätta om vilken låt som är min absoluta favorit att springa till.
När den här låten spelas ur mina högtalare medan jag springer så får jag genast världens största leende på läpparna och känslan är att så länge den låten spelar så skulle jag kunna springa flera tusen mil. Den peppar mig till tusen och refrängens första mening ja den får mig att satsa mitt allt!


Min låtlista när jag springer är följande:
1. florida - good feeling remix
2. kelly Clarkson - what doesn't kill you
3. Florida - Wild ones
4. Taio Cruz - hangover remix
5. the glam ft florida, trina & dwaine - party like a dj remix
6. Nause - made of remix
7. Pitbull ft. Ne-Yo % Nayer - give me evrything tonight remix
8. Sasha Lopez - All my people remix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0