Torsdag

Torsdag idag då, veckorna bara rullar på, snart är den 3:e arbetsveckan av 8 klar. Känns ganska skönt, är så himla trött just nu. Veckan som kommer är hemsk, jobbar både dag och vaken natt på det. Kommer bli några sömnlösa dygn men vad gör man.. Får tänka att man tjänar lite pengar iaf :) 
Vet inte vad det har varit med mig den senaste veckan heller, känner mig bara så himla låg, ful, dålig och i vägen. Fattar inte varför det känns så här när jag egentligen är så nöjd som jag bara kan bli just nu. Det är skit jobbigt iaf och egentligen vill jag bara ligga kvar nere under täcket i mitt rum i källaren så folk slipper se mig. Orkar inte med mig själv ibland. Förlåt att jag skriver det här, men känns som att jag måste förklara mig bara. Nej nu ska jag försöka glömma det här och börja fixa iordning mig för jobbet. Hoppas ni har en bra sommar allihopa, börjar ju äntligen bli lite bättre väder!
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

du stressar ihjäl dig,pengar är inte allt!

Svar: Det har jag aldrig sagt heller, men det var i alla fall något positivt för mig att försöka se det så.
Nathalie

2012-07-05 @ 17:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0