100 dagar

Eller eftersom det är söndag nu redan så blir det egentligen 101dagar. Men det jag vill komma till är hur sjukt fort tiden har gått. I 100dagar alltså lite mer än tre månader har jag och jocke varit tillsammans. Det har varit några av dem bästa dagarna i mitt liv. Många tycker att det har varit en dålig sommar och främst på grund utav vädret då, men jag har haft den bästa sommaren någonsin, för under den här sommaren har jag lärt känna världens finaste person, en person jag inte vill vara utan nu. En kille som betyder mycket för mig som har fått mig att må bättre än jag någonsin gjort! Förut kunde jag ha trott att jag var kär i någon men jag vet nu att så var det inte. För jag har aldrig känt såhär för någon som jag gör för Jocke! Jag är så kär att jag till och med sitter här och skriver fjantiga kärlekstexter men det är min blogg och jag måste få skriva av mig. Jag kan tycka att det är jobbigt att visa känslor, för jag är inte van vid det. Men egentligen så är jag hur känslosam som helst som ni kanske märker lite nu hehe.. Det jag vill komma till är att så lycklig som jag är nu i mitt liv har jag aldrig varit och allt detta beror på en person, en kille som har tagit hela mitt hjärta och jag kommer alltid vara tacksam för att just jag fått träffa honom! Världens finaste människa! ❤


Kommentarer
Postat av: Anonym

turturduvor,glad för din skull,mommos lilla gryne :-)
love you/kramar från mommo

Svar: älskar dig mommo <3
Nathalie

2012-09-09 @ 10:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0