Fredag

Idag är vi lediga eller man får arbeta hemifrån men jag tog en välbehövlig sovmorgon, för jag ska jobba ikväll igen slutar halv 10 sen upp typ 2inatt för att åka mot ullared och sen gå där hela lördagen sen kommer jag hem på natten till söndagen och sen upp typ 5 på söndag morgon för att jag jobbar i stan då.. Haha tur att man är ung och orkar! :) Nej nu ska jag ta och fixa lite här och sen förberda mig inför jobbet! Fastnar inte på bild idag men har fått lite bilder nu från midsommar så lägger upp en bild från då som jag tyckte om :)
Jag har världens finaste pojkvän!
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fina ni är :-)
Kram från Mommo

Svar: Inte jag men Jocke är :)
Nathalie

2012-09-16 @ 15:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0