Sovdags

Är helt slut just nu, sov 1timme inatt, om ens det? Min hals gör så ont att jag vet inte vart jag ska ta vägen och det är bara på kvällen/natten :( hoppas jag får sova inatt, nu har jag ätit klart penicillinet också, så nu borde det ju bara bli bättre! Har lite sovmorgon imorgon och slutar ganska tidigt! Skönt det, har lite plugg att göra.. På onsdag jobbar jag ju plus att jag har sovande jour på natten och sen raka vägen från jobbet till skolan haha snacka om trött tjej! Sen på lördag är det Ullared som gäller med Hanna och Sara, så har lite att se fram emot :) sen har jag och bästis bokat Studentkryssningen ikväll så det känns kul, snart är det min tur! :) nej nu ska jag försöka sova!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Jennie

FUSK med ullared redan på Lördag... :)
Hoppas ni hittar massor fint och att ni får en toppen dag!
och du? När ska vi träffas? :)
om inte innan så ska jag bjuda dig på mat och myskväll i min lägenhet sen... :) <3

Svar: haha :) ja det hoppas jag med :) Ja jag vet inte, har så himla mycket hela tiden är typ glad om jag hinner med att andas ibland haha.. Ja det får du verkligen göra! :D <3
Nathalie

2012-09-11 @ 11:30:46
URL: http://jeenniieek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0