Att bli "vuxen"

Ja jag känner mig oftast vuxen eller iaf mogen för min ålder och det har jag alltid fått höra men idag har jag känt mig som ett barn. För idag slog det liksom mig att jag är faktiskt vuxen nu. Jag har flyttat hemifrån, jag är arbetslös fast ändå inte eftersom jag har timanställning och får jobba ganska mycket. Så idag har jag haft massor att göra, har varit till arbetsförmedlingen och skrivit in mig, gått till facket och ändrat att jag inte längre är studerande och gått med i a-kassa samt varit och visat upp mina betyg för att gå upp i lön och inte nog med det så har jag hunnit laga lunch och fixat matlådor och snart ska jag sticka iväg och jobba! Ja det känns som att det är nu jag börjar leva och tillsammans med Jocke min sambo som jag älskar! Det känns så kul!


Kommentarer
Postat av: Jocke

http://open.spotify.com/track/5Z8EDau8uNcP1E8JvmfkZe

2013-06-11 @ 10:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0