1:a april idag! ^^

Torsdag idag, och det är första april :) Jag kommer säkert bli lurad av någon som vanligt.. Men ska försöka att inte gå på allt alla säger idag, haha. Sista dagen i skolan också, sen äre äntligen påsklov! :D
Men idag är jag också väldigt nervös har liksom inte lyckats sova så speciellt bra heller, allt beror på att vi äntligen ska få reda på vilket gymnasium vi har kommit in på preliminärt ;) Jag bloggar när jag kommit hem efter skolan och berättar :) Sen att jag hade världens konstigaste dröm inatt också det ska vi nog inte gå in på hahaha.
Men nu är Hanna här igen, är hemma hos henne som vanligt. Så nu ska jag gå och prata med henne ;D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0