Bella & Tyra show ;)

Har nyss kollat på Bella & tyra Show, jag gillar det. Tycker det är skit bra ;) Har inte hunnit duscha än, men får ta och göra det om ett litet tag. Ska nog sätta på en film nu snart känner för att se på it's a boy girl thing, jätte bra film som jag typ inte kommer ihåg nått i så därför blir det att se på den igen :D

Imorgon ska jag gå ut och gå med Hannas(bästa vännens) hund. Fast det är inte förns vid 12 ungefär så jag hinner sova också:D Usch kommer bli pinsamt att gå där borta ofixad för jag tänker inte gå upp tidigare för att stå och fixa mig. För om det är fint väder imorgon så ska jag hem raka vägen efter jag vart där och så ska jag nog ut och springa här vid jag bor. Skulle verkligen behöva komma igång med att springa igen! För nu efter påsklovet börjar jue utegympan igen och då blir det nog mycket kondition haha. Usch!

Men nu ska jag se på film så..    Sweet dreams ^^

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0