Bilder på mig today :)

Här kommer bättre bilder på mig idag som jag lovade! :)



Var väldigt trött imorse, så jag har tagit dom här korten väldigt snabbt:D Kanske syns? hehe



Dagens outfit då:) svarta jeans med en blå t-shirt, väldigt enkelt och skönt :) Fast dock fryser man ihjäl i våran skola, börjar undra om dom inte har råd att sätta på värmen? haha:D

Sådär, nu har ni sett hur jag sett ut idag:) Som jag sa imorse så är torsdagar väldigt sega och den här torsdagen har vart värre än vanligt, det börja redan imorse för mig, kände mig seg och trött redan då och så har jag fått lite ont i min hals också, inte kul!
     Lånade iaf en bok igår i skolan, jag älskar ju att läsa böcker som alla typ vet:D Den här jag läser nu såg skit fjantig ut på framsidan men än så läge är den faktiskt bra! Den heter Tänk om det där är jag, eftersom vi inte har nån läxa ska jag sätta mig och läsa i den ett tag. Blir kanske ut att springa ikväll, får se hur pigg jag är.. Men jag bloggar iaf senare igen såklart :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym ;)

Du är jätte söt! :D

2010-04-30 @ 17:12:58
Postat av: Nathalie

hahaha nä! men tack :)

2010-05-01 @ 14:48:16
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0