blev klar ganska snabbt ändå!



Blev en hel sida no. Hoppas verkligen att jag har gjort rätt och att jag har förstått uppgiften. hehe, har en känlsa av att det kan vara fel :/ Men vafan liksom. Vi har aldrig gjort det här förut och han gick inte igenom det så bra heller. Jag har iaf försökt och gjort mitt bästa, jag är nöjd!



Hela det här pappret med franska ska jag kunna tills imorgon, just nu för stunden kan jag nästan allt utom stavningen, men imorgon när jag vaknar kommer det vara helt borta :( Ska plugga på det flera gånger under dagen men nu behöver jag en paus. Så ska ta en dusch så man blir lite fräsch haha:D Sen blire att äta en sen lunch och plugga mera franska! Skulle vilja skriva engelskan idag också. Men fattar verkligen inte vad jag ska skriva. Det ända jag vet är att det ska handla om typ första eller andra världskriget och det ska vara en text på 300 ord. Usch, kan inget om krigen känns det som även om det är det vi arbetar med på so:n just nu. Heheh, så mycket hänger jag med på so lektionerna.. Jag får nog prata med läraren imorgon och sen göra det tills på torsdag för vi har tid på oss tills dess att göra uppgiften. Men nu ska jag inte tråka ut er med mina skolarbeten. Duschen nästa ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0