Dagens outfit, var ju ett tag sen sist :)



Ja, sådär såg jag ut idag. Inget speciellt! Men t-shirten köpte jag igår på Gina tricot, kostade bara 149kr och den är super skön. Tycker bara att jag ser väldigt bred ut i den :/ men skit samma.


Hade en minut över i morse så jag hann ta lite kort:)

Iaf, min dag då. Den har väl inte vart den bästa. Hanna gick hem vid lunchen för hon mådde inge bra, skolan blir jue inte lika rolig när inte hon är där så jag blve lite depp. Har haft lite småont i magen hela dagen också och inget blir jue bättre utav det. Sen slutade vi skoldagen med gympa, fyfan. Jag gick hem. Jag hatar gympa, för mig är det ren pina att behöva stå där och skämma ut sig. Ingen kan någonsin förstå hur jag känner mig angående det här. För jag älskar att spela fotboll egentligen, men sen en tjej sa åt mig förut att jag var dålig så har jag gett upp och slutat helt, med något som jag faktiskt tyckte var kul. Och jag vet att man ska inte ta åt sig eller lyssna på vad en obetydlig tjej säger, men fan. Det är inte så lätt som vissa verkar tro. Och fortsätter man inte spela fotboll så tappar man jue kunskapen och blir inte lika bra.
Så när jag står där på idrotten och bollen rullar förbi och jag skulle bara kunna stanna den och hjälpa mitt lag genom att passa den till nån. Då flyttar jag bara på mig och låter den rulla förbi. Jag vet att jag sviker hela gympa laget men jag tycker allt är så jävla pinsamt. Så enkelt är det bara. Inte nog med det, mitt gympa betyg riskeras ju att bli ett ig. Men sen spelar vi typ fotboll jämt också och det blir tråkigt att göra det hela tiden.
Jag önskar verkligen att min gympalärare skulle kunna förstå det här men jag antar att han inte ser det här på mitt sätt :/
Så nu vet ni varför jag mår piss idag, idrotten idag förstörde hela min dag och då vara jag bara med 20min.
Bloggar senare nu ska jag äta!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

de e verkligen super tråkigt med idrott, men Nathalie, tänk på en sak bara, har du inte godkänt i idrott kan du inte läsa vidare efter gymnasiet! :/ puss <3

2010-04-22 @ 06:50:42
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Nathalie :)

jo jag vet :/ <3

2010-04-22 @ 15:49:26
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0