Ett ganska långt inlägg ^^



Har ingen bild på mig idag, orkar inte fixa heller så ni får se en från förra veckan. Som jag inte visat här förut såklart! Är iaf hemma från skolan nu ;)

Som jag sa så hade vi ju orientering, fyfan säger jag bara. Jag har aldrig haft så kul när jag orienterat förut som jag hade idag asså! Helt sjukt va kul det var. Tur att ingen typ såg oss, det skulle ha vart VÄLDIGT pinsamt! Vi hitta iaf alla kontroller även om vi hade lite mindre problem ibland som tillexempel att man var tvungen att gå på sankmark(stavning?) för att komma fram till en kontroll och då vart man helt jävla dyng sur om fötterna, HAHAH, sen kunde det ta 5min för oss att hitta en kontroll fast den var precis brevid oss, vi gick omvägar till dom osv.. Vi är bara för duktiga tycker jag! hahahah. Nej men seriöst, Tack Hanna, Selma & Sarah, ni gjorde min dag idag! hahah ^^

Nu sitter jag iaf här i mitt rum är helt slut efter att ha sprungit/gått runt och typ skrattat så man inte får luft. Man blir fan helt slut ut av att skratta sådär mycket. Så idag blire inge springa för min del, har ju nyss farit runt i skogen hur mycket som helst så det får liksom räcka! Ikväll ska jag alltså bara ta det lugnt, titta på andra avenyn i förväg kanske? Är så himla spännande just nu! Kan nog inte vänta tills klockan 9 :P

Väntar iaf just nu på att Hanna ska skicka över en massa frågor och svar. Vi har mini prov på so:n imorgon och jag glömde pappret i skolan, så snäll som Hanna är sitter hon just nu och skriver ner allt på datan så hon kan skicka det till mig så jag kan plugga på det :) Älskar dig Hanna, du kommer för alltid vara min bästa vän, Du är toppen & betyder mest för mig! <3 Puss på dig gumman :*

Bloggar senare, för nu ska jag läsa lite andra bloggar ^^

PUSS

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg

söt du är! ruskigt fina ögonbryn!

2010-04-28 @ 16:36:33
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hehe tack :)

2010-04-28 @ 16:47:15
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/
Postat av: Selma

hahah...orienteringen kunde inte bli bättre. Hjälps vi åt på den stora så samlar vi nog ihop många poäng! :D

2010-04-28 @ 17:42:39
Postat av: Nathalie

hahha nä:D Ja det tror jag med! ;)

2010-04-28 @ 20:23:07
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0