good night

Var ute och sprang min lilla vända. Sedan in i duschen, så nu har man  nyrakade ben, HÄRLIGT! :D Sen har jag legat här i sängen i mina myskläder och tittat på Bella & Tyra show ändå, missade första 5minuterna, men det gör jue inget :) Här är en bild på hur a ser ut just nu, fast jag tog den för nån vecka sen men ser precis likadan ut, samma fula tofsar i håret och sen min svarta mjukisdress, har jue inget smink på mig just nu, ända skillnaden :)



Ska iaf gå upp och borsta tänderna och smörja in ansiktet med nattcreme sen går jag och lägger mig!
hahaha, var tvungen att täcka ansiktet på bilden, ansiktet var hemskt gjorde nått konstigt! Anyway, Sweet dreams ^^

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0