Jag älskar twilight :D

Nero har åkt hem för ett tag sen. Efter det har jag vart med mamma på affären, vi handlade hem mat från Maistro, vi brukar inte handla där, var flera år sen sist men nu testade vi att handla där och jag säger bara en sak, min kycklingsallad var så jävla god :D Gillar maten där verkligen :)

Efter att jag hade ätit var det bara dags att börja dammsuga och skura golven. Nero hårar jue så mycket just nu. Nu har jag nyss startat en film som jag ska kolla på, gissa vilken? Twilight, hahaha. Allvarligt jag har nog redan sett den 10000000ggr men jag älskar den så tittar igen :D Efter det ska jag nog sätta på en annan film jag gillar, stolthet & fördom. Har sett den flera gånger också men den är också skit bra!

Bloggar förmodligen inge mer ikväll! Men här kommer lite bilder på Nero som jag tog idag :)


Cute :D

kisspaus, hahaha:D

Mycket att lukta efter i hundgården :P

Nero älskar att bli kliad bakom öronen:D Den här bilden får avsluta:)

Go natt på er ^^

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Om du vill får du skicka bilderna på nero du tog på min mejl?:D dom va verkligen jätte fina! Taack för du kunde ta honom också! <3

2010-04-18 @ 11:35:03
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Nathalie :)

Såklart jag skickar bilderna! ;) Så lite så:D puss <3

2010-04-18 @ 16:02:32
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0