Jag är dum i huvudet, jag borde veta bättre, men jag fick panik :(

Snäll som jag är så tog jag just moppen ut i regnet och lämnade saker till min lillebror som ska sova hos min mormor med våran kusin Liam. Men iaf när jag skulle åka dit så såg jag att det låg en gubbe som hade ramlat ihop på marken med sin rollator(stavning?) Mormor bor precis bakom det huset han låg utanför så jag körde bara runt och släppte av Kevins grejer skit fort så jag kunde åka tillbaka till gubben. Jag tänkte att jag måste jue ringa ambulansen. Men när jag kom tillbaka och det var inom en minut så satt det redan en annan kille där som måste ha stannat direkt efter att jag körde förbi.
Nu i efterhand så känner jag mig skit dum, liksom tänk om han hade dött under den där tiden när jag åkte förbi? Jag vet att jag borde ha stannat där före jag släppte av grejerna till kevin men jag fick typ panik, visste inte vad jag skulle göra!
Han blödde iaf i bakhuvet men jag åkte därifån eftersom en vuxen man hade stannat och ambulansen var på väg sa han. Men just nu så känner jag mig skit dum! Men man lär sig av sina misstag och nästa gång kanske jag kan hjälpa till direkt? Hoppas det!

Men iaf nu fryser jag som faaaan och mitt hår ser ut som, jag vete fan :P Kolla själva!


Usch blir nog en varm dusch så man blir varm och lyckas trasla ut håret med balsam. Vi får se om jag bloggar mer ikväll det beror på om jag orkar. Men först av allt jag ska göra nu är att laga nån kvällsmat till mig och pappsen!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Idarvilma

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2012-01-11 @ 10:05:31
URL: http://idarvilma.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0