JAG HATAR FOTBOLL!

Hej:) Hinner typ inte blogga på morgonen längre, men jag försöker göra det så ofta jag kan! Iaf, onsdag idag:) Har haft massa tråkiga lektioner men det har ändå vart en helt okej skoldag. Vi slutade iaf med gympa, ute i det fina vädret. Vi skulle spela fotboll, lika kul som vanligt! ELLER INTE.. Asså fyfan vad jag hatar det, alltid ska vi spela fotboll, nej usch säger jag bara. Sen säger alla bah men snälla försök vara med iaf, men nej. Jag tänker fan inte vara med. Jag kan inte spela fotboll överhuvudtaget, jag har noll bollsinne. Jag fullständigt suger på alla bollsporter, sen att  vi har typ alla som älskar fotboll i våran grupp gör jue inte sakn bättre. Men jag kan iaf lova alla i min grupp att allt blir mycket bättre när jag står vid sidan, för annars kommer jag bara vara ivägen för er. Så, hehe. Kände att jag behövde skriva av mig lite.

Iaf efter skolan gick jag hem till Hanna och hjälpte henne att göra engelska läxan tills imorgon, vi ska skriva en text på 200ord, inte så svårt. Efter det åkte jag hem och tog en smörgås. Sen sprang jag min vända som jag har börjat springa. Efter det så blev jag skit hungrig så jag har nyss ätit lasagne som jag värmde från igår ;) Nu ska jag snart med mamma min till affären sen ska jag göra engelska läxan.

Bloggar senare!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Såg er på trollebo ;) <3

2010-04-14 @ 20:49:25
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Nathalie :)

Då måste du ha sett hur aktiv jag var va? hahhahaha:D <3

2010-04-15 @ 16:19:06
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0