kunde inte sluta gråta :(

Fixade lunch till mig tidigare samtidigt som jag startade en film på datan. Kollade på A walk to remember, jag säger bara fyfan vad jag tjurade och tjurade och tjurade. Så himla bra film, jag har sett den förut men det var skit länge sen och jag kom inte på det förns i typ slutet när jag helt plötsligt visste vad som skulle hända. Iaf jag tycker den är skit sorglig men den är ändå bra:)

Efter filmen var slut gick jag en vända med Nero, sedan gick jag med honom till hundhagen också ett tag innan jag gick in och satte mig här. I hundhagen låg det iaf en tennisboll som jag kasta och Nero sprang och hämta hela tiden så när vi kom in drack han nästan upp allt vatten i skålen :P Och ni kan ju gissa vad han gör nu? joo, han sover som bara den:D

Min granne knackade också på för en liten stund sen, hon sålde majblommor :) hade 20kr löst så jag köpte två sånna där små:) Dom på bilden nedan ;)



Nu tror jag att Tina och Knebbe kommer och hämtar Nero när som helst så ska gå och packa ner hans filt och koppel :) Vi hörs senare ^^ Hoppas ni har en fin lördag!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0