Långt inlägg :D

Sådär hemma från affären, tar som vanligt lite tid eftersom alla ska stanna och prata med mamma haha:D Vi ska iaf äta tacos till kvällsmat. Inte så förtjust i det längre, gillar inte det så himla mycket men det får väl lov att gå.

Ska iaf börja på min engelska läxa på 300ord. Kommer nog inte skriva klart den idag för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, haha:D Kanske är smartast att skriva den på svenska först och sen är det bara att översätta ;) Vi får se hur jag gör :)

Men helt seriöst känner inte för att plugga idag och när jag känner så, så brukar det inte funka, slutar med att jag har gjort nått halvdant skit haha:D Inte bra! Så blev det förra gången med engelskan, jag var skit trött och skrev bara nått utan att läsa igenom och rätta..

Just det, fick veta mitt sammanlagda betyg på dom 3 nationella proven i matte, det blev G, jag var 4poäng ifrån Vg :( Gud så irriterad jag blev! Men men, Life goes on.

Skulle behöva springa men har sån jävla träningsvärk fortfarande, och det kändes i mina ben idag när vi hade orientering på idrotten. Skit jobbigt. Men den här gången gick det iaf bra :D Mycket bättre än förra året om man säger så :D

Nä nu ska jag sluta blogga och sätta igång med engelskan och läsa igenom So:n.
Just det, ni som har mitt nummer, om ni undrar varför jag inte svarar på sms eller ringer upp så är det för att jag har inga pengar på min mobil men ska försöka fixa det så fort som möjligt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0