Lite bilder från min kväll ^^

Efter att jag lagat mat till mig, gick jag ut och hoppade studsmatta med lillebrorsan min:) Ni får tycka jag är fjantig som helst som hoppar studsmatta men fan va kul det är! ;) Jobbigt är det också efter ett tag så det måste jue vara bättre att hoppa studsmatta än att sitta framför teven?

Efter att vi hade hoppat ett tag så kände jag att jag ville hålla på med fotbollen ett tag, först körde Kevin och jag "vägg" eller vafan det nu heter. Jag förlora jue såklart, haha. Men det är kul ändå tycker jag så ^^ Efter det ville inte Kevin mera så jag sprang runt på gräsmattan för mig själv och sparka och dribbla och fan vet allt jag gjorde haha. Tur att ingen åkte förbi eller nått så jag tror inte att nån har sett mig:D Det skulle vara väldigt pinsamt :P Svettig blev jag iaf och dum som jag är så springer jag runt i jeans haha, det måste väl bara vara så himla typiskt mig eller? aja, så nu blire en dusch. Men här är 2bilder från nyss:D


Mina *host* snygga fotbollsskor. Nej, jag vet att dom är skitfula men dom är skit sköna!

Sen lilla jag som sparka på en fotboll, det händer inte ofta kan jag säga! :D Jag måste verkligen känna för det! haha ^^

Så nu har jag bjudit på lite bilder från min kväll! 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0