min dag..

Sitter hemma hos mormor min nu. Vi slutade 1 idag. Så jag har nyss ätit skit god mat! Min dag idag har inte alls vart den bästa, jag känner att jag är helt deppig just nu och jag stör mig på allt och alla :(

Skolan började iaf med nationellt prov. Jag tycker det var svårt, det var alldeles för komplicerade tal för att jag skulle äns en gång fatta vad dom ville att jag skulle räkna ut ibland :/ Så det gick inte så bra, men det visste jag att det inte skulle så. Sen tycker jag inte att tiden räckte till. Skulle vilja haft iaf en halvtimme till på mig! Så man riktigt kunde tänka efter.

Efter det var det engelska, arbetade lite i boken och så.. Sen var det lunch, potatisbullar med bacon i, fyfan vad vidrigt säger jag bara! USCH FY OCH BLÄ!  Sen var det sista lektionen som var musik. Satt och prata om cabbarén, jag läser ju c språk franska. Och det är något som jag gör frivilligt, när nästan alla andra går hem varje jävla måndag. När man läser c språk så är man lovad att få en vecka ledigt före sommarlovet. Det är en av anledningarna till att jag fortsatt läst franska trots att jag hatar det och inte fattar nå. Men nudå, på grund utav en tråkig j*vla skit cabbaré så kanske jag inte få ledigt? Jag vill inte äns va med i skiten, stå och skämma ut sig på scen? Nej tack! Fyfan vad jag hatar den här jävla cabbarén, den suger verkligen.

Så nu förstår ni varför jag är sur och har haft en skit dag. Är ju som sagt hemma hos mormor, så jag bloggar igen när jag kommit hem.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0