Ont i magen :(

Stannade hemma fårn skolan idag, igår när jag var ute och sprang var det dels för att jag hade sån jävla mensvärk och då brukar det bli bättre när jag springer. Och det vart lite bättre men jag hade fortfarande ont och somnade med en värmekudde på magen. Sen har jag sovit dåligt inatt eftersom jag har haft så ont. Jag får typ ligga och spänna hela kroppen eller dra upp knäna till magen för att det inte ska göra lika ont.

Men iaf sen när väckarklockan ringde imorse och jag skulle försöka ställa mig upp så gick det helt enkelt inte :( Hade så jävla ont att jag visste inte vart jag skulle ta vägen! Nu är det iaf bättre men jag har fotfarande ont. Funderar på om jag ska ut och springa en vända idag med och se om det blir nå bättre. Sitter iaf här med min värmekudde. Jag vet vad alla tänker nu, ta en alvedon. Men saken är att dom hjälper aldrig! Det bästa jag vet är helt enkelt att springa en vända och sedan ta en värmekudde och lägga mig i sängen och vila.

Skulle iaf behöva fixa nån lunch till mig nu men jag har inte ork till det helt enkelt. Väntar tills mamma gör nå middag ikväll. Har ju ätit frukost för en timme sen ungefär.. Kanske tar en till smörgås. Vi får se. Men nu ska jag snart ut och springa igen sen blire en lång dusch och sedan bara vila i sängen!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Jennie

Gumman, förstår hur du känner de e absolut inte skönt att ha mensvärk.. :( men rekomenderar dig att börja äta p-piller, de hjälper lite, och sen kan du fråga om extra piller som ska ta bort hela mensvärken.. :) du kan ju mejla till dom? =) Puss&kram <3

2010-04-13 @ 14:46:40
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: Nathalie :)

aah, vi får se hur jag gör, dom säger jue att p-pillren är bra mot finnar också? Men jag hatar jue att svälja tabletter, det är det som är grejen :/ puss<3

2010-04-13 @ 19:12:47
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/
Postat av: Jennie

Fast dom kan du svälja för dom känns inte Nathalie, :) Jag lovar, du har ju sett hur små de är:) hihi =) De kommer gå fint =D <3

2010-04-13 @ 20:14:14
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0