plugga mera..

Har inte pluggat nå mer franska efter duschen och maten har bara suttit framför teven. Så därför ska jag plugga på det en snabbis igen nu. Sen kanske starta en film. Ikväll är det iaf wipeout som vanligt, sen ska jag sova så jag är pigg till skolan imorgon. Vi börjar jue med idrott och imorgon ska vi börja med orienteringen igen. Jag verkligen hatar orientering är så himla rädd för att gå vilse i skogen! Jag snurrar jue runt kartan hela tiden fast man ska gå runt kartan jag vet. Men det är så himla svårt bara!
Men Hanna och jag får väl göra vårat bästa!

Nej nu ska jag plugga lite och sen titta på nån film. Vet inte riktigt vad jag vill se på än. Men först, plugga!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Favouriteshopping

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2010-12-10 @ 13:35:49
URL: http://www.favouriteshopping.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0