SNÖ?!?!?!?!

Jävla pissväder säger jag bara. Vaknar inatt och ser att det snöar lite grann, men sen när man vaknar igen när veckarklockan ringer, då är det fan helt vitt ute :( Fyfan!! Idag börjar vi dagen med nationellt prov i matte, det gick inte så bra förra gången. Det sa iaf min lärare, hon hade sa typ att resultaten var inte så bra som hon hade trott dom skulle vara :/ Och det provet var det enklaste tror jag, idag är det bara komplicerade tal som man ska skriva med ord och massa skit och hela tiden visa eller förklara vad man gör.. Det här kommer inte gå bra, det kan jag säga redan nu!!
Min morgon har iaf börjat på det mest dåliga sättet tycker jag. Fast jag hade lite tur ändå, jag hann få skjuts av pappa till Hanna, tänker ju inte åka moppe i det här vädret. Men pågrund utav det så hann jag inte äta nån frukost men det får man väl ta :/ Nu ska vi snart gå till skolan!
Önska mig lycka till för fan, det kommer behövas! :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0