Stack till mormor!

Hemma igen då:) Gick jätte bra att gå ut med Fanny. Hon brukar vara lite busig men hon var jätte lugn och gick brevid mig hela tiden.
Efter det stack jag iaf hem till mormor. Hon fick laga mat till mig, jag orkade inte själv hehe. Nej, men min mormor är seriöst bäst i världen. Jag älskar henne så mycket att det finns inte ord att förklara! Hon gjorde iaf makaroner och köttfärssås till mig. Min favorit mat hemma hos mormor och nu var det jue ett tag sen jag åt det hemma hos henne också så det var skit gott!
Nu ska jag nog snart titta på filmen som jag tänkte se på igår. Hittade en annan film som gick på tv så jag tittade på den istället. Men nu blir nog att läsa lite andra bloggar först ;)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0