stannade till vid kyrkan :)



Åkte till affärn tidigare och lämnade tbx filmerna, sedan åkte jag hem till Hanna snabbt och hämtade upp filmerna som hon lånat av mig:)
Efter det vart det en mopperunda, hade ju ändå inget att göra så. Stannade iaf vid kyrkan och tittade på farmor och farfars grav, asså jag saknar min farfar nå sjukt mycket. Min farmor har jag ju aldrig träffat, men hon har inte heller behövts eller visst skulle det vart kul om hon levt men jag har ju alltid haft min mormor så. Men nu när farfar inte finns och jag har aldrig haft en morfar heller så blir det liksom lite tomt sånna här påsktider tillexempel. Han var verkligen världens bästa farfar och jag älskade honom jätte mycket. Men alla måste väl gå nångång tyckte bara att farfar fick gå lite väl tidigt :( Men man ska ju vara glad för det man har antar jag. Vissa har ju ingen alls.



Nu ska jag iaf inte trötta ut er mera. Jag har ingen aning om vad jag ska göra nu.. Vi får se.
Skriver senare!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0