studsmattan åke fram! :)

Hej, bloggar lite sent nu men har vart upptagen hela tiden sen jag kom idag. Efter skolan gick jag raka vägen hem till Hanna eftersom min moppe står där och så hade min avlsutningsklänning kommit också. Så den provade jag och den satt jätte bra lite stor vid pattarna kanske men det går att fixa ;) Kom iaf i den lätt så det var skönt att behöva skicka tbx och vänta ännu längre. Lägger in en bild senare på klänningen!

Iaf. När jag väl kom hem så tog jag först en smörgås och prata lite med mamma och pappa sen gjorde mamma mat och under tiden så började jag och min lillebror plocka fram studsmattan igen. Hann inte klart så vi fick gå in och äta och sedan fortsätta. Säger bara fyfan vad jobbigt det är att hoppa när det var ett tag sen sist. Sen får jag alltid lika ont i ryggen första gången varje år! Skit drygt är det iaf, men här kommer lite bilder:)


Min lillebror på bilden för er som inte vet ^^

Här vart det mat paus :D

Men sen vart den äntligen klar och vi kunde inviga studsmattan för det här året, min lillebor gör nå volt :P

Sen skulle viga jag ta mig upp på studsmattan, ahhaha jag dör, kolla på mig liksom :') hahahaha


hahahhaahah, kan inte beskriva hur kul det ser ut men det ända jag tänkte var, visst håller den? Ser ut som en fet padda om jag ska vara helt ärlig. Men det var jätte skönt väder så man kunde vara ute i bara t-shirt :D Me love! ;)

Hade iaf tänkt göra engelska läxan idag men det får bli imorgon, har alldeles för ont i huvudet för att orka sitta och skriva, tror det blir att kolla på en film under täcket istället ;) Låter mysigt och skönt tycker jag ^^ Så får det nog bli också! Vi får se om jag bloggar mer idag, känner mig som sagt inte särskilt pigg.. Men lägger stax ut ett inlägg med bild på min klänning bara, så kika in strax igen!

PUSS SÅ LÄNGE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0