tooorsdag :)



Go morgon, torsdag idag, fredag imorrn liksom, jag tycker veckorna går sjukt snabbt men det är bara det att dagarna känns så sega. Hoppas ni förstår vad jag menar haha:D Tror jag fortfarande halvt sover så jag vet inte riktig vad jag svamlar om :P

Torsdag är en otroligt seg dag, har typ alla lektioner idag känns det som, jag vet att vi har SO,NO,Engelska,Musik & sist Svenska tror jag. Är inte säker på att lektionerna ligger i den ordningen men jag tror det. På So:n ska vi iaf kolla på film, jag missade jue början av den eftersom jag var hemma i tisdags när dom börja kolla på den men det ska nog gå bra ändå. Dom andra lektionerna är bara sjukt tråkiga. Men jag och Hanna ska nog överleva även denna dag ;)

Bloggar iaf när jag kommit hem ^^

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0