Tuesday :D

Hej! Tisdag idag då :) Sitter hemma hos Hanna, vi har nyss vart ute och gått med hennes hund Fanny. Före det var vi till ica och köpte ******* till Hanna. Det får ni se senare här i bloggen under veckan vad hon har köpt :D Som vanligt har vi ju håltimme just nu och börjar inte förns 12.15. Just nu är det tyskar på våran skola och hälsar på, jag har jue inte tyska så jag slipper prata med dom men dom ser helt lost ut! haha..  Fast så skulle kanske jag också se ut om jag kom till en skola i Tyskland? :P

Nu ska jag och Hanna läsa lite bloggar och kolla på lite kläder ;) Men vi hörs senare idag när jag kommit hem.

Josse om du läser det här, ja jag ska simma idag, men jag ringer dig senare ;D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0