Bilder från min kväll med Ella :)

Mår inte ett dugg bättre idag, usch asså. Halsen gör verkligen jätte ont. Är så täppt så det rinner tårar ibland. Har jätte ont i huvudet nej fyfan vad jag hatar det här. Sen så har jag feber också. Men jag tänker gå till skolan imorgon iaf och jag skiter i vad alla andra säger, vi ska ju få datorer och jag måste vara där helt enkelt annars kommer jag inte förstå nått sen när jag får den och har missat genomgången om hur den fungerar.

Var iaf med mamma och hennes kompis till marknaden idag, tänkte att jag kanske mår bättre om jag går ut och får lite luft? Tvärtom, jag mår nog ännu sämre nu tror jag. Men köpte iaf trosor och Bh för 50kr, riktigt billigt:) Sen har jag köpt ett nagellack förut från H&M också kostade 9.50kr och jag älskar det! Ska visa bild på det senare i ett separat inlägg:)(kanske inte idag men nån gång i veckan) Men här kommer lite bilder från när Ella sov över här:) Och jag kan väl inte säga mer än att vi är inte seriösa och vi bjuder på dom! :D


Inte normala... haha

Vet inte vad jag gör men kolla ellas pose haha:D

Jadu, ibland blire bara fel när man ger 2 mongon en camera haha:D

Ella asgarvar och jag ser ledsen ut, bra mix där!

hahha kanin tänder:D  Tänkte bara visa några älder bilder också från förut så får ni dö ännu lite mer av garv!

hahahh så himla söt!

jadu, tror det där var en oförberedd bild jag sitte ju och drar mig i håret haha

herregud säger jag bara:D   Men nu har ni fått se lite bilder:) Nu ska jag lägga mig i sängen och starta en film på datan och förhoppningsvis somna. Blir nog ingen mer uppdatering idag, jag orkar bara inte. Det här inlägget har tagit mig säkert en halv timme bara för att jag är så seg just nu.

PUSS

Kommentarer
Postat av: ELLA

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH HERREGUD <33

2010-08-29 @ 23:20:25
Postat av: Nathalie

Jaa, herregud! :D <3

2010-08-30 @ 19:00:00
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0