Bloggar jag följer :D

Aah nu tänker jag lista upp dom bloggar jag följer så får ni se vilka :)

- Kissies.se    Vet inte vad jag tycker om henne men jag läser ändå haha:)
- Blondinbella.se   Henne gillar jag! En bra förebild enligt mig iaf:)
- Kenzas.se    Hennes blogg läser jag varje dag, flera gånger om dagen. Gillar den bloggen bäst!
- Anagina.blogg.se   Älskar hennes humor en klockren blogg! ;)
- Desireenilsson.blogg.se(Dessie)    Läser då och då om man har tråkigt.
- Paow.se   Läser jag också bara ibland
- Fokis.se   Läser väl i princip mest när hon är ute och reser, tycker det är intressant :)
- Egoina   Läser jag väl ganska ofta.
- Isabelle strömberg   Läser jag varje dag :) Älskar hennes hår!
- Katrin Zytomierskas blogg   Läser jag varje dag:)
- Tyras.se   Läser jag varje dag :)
- Amandarosende.blogg.se  Läser varje dag, hon visar många sminkningar vilket jag tycker är intressant :)

asså man kan väl säga att jag läser alla dom här bloggarna varje dag. Nån kanske jag hoppar över men annars följer jag dom, sen följer jag även lite andra bloggar, såna som jag känner. Så jag läser nog ca 15bloggar per dag, ganska mycket tycker jag haha:) Men om ni har tips på nån bra fotoblogg så får ni gärna säga till, för jag har inte hittat nån riktigt bra än. Så tipsa mig gärna :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0