Film tips :)



Har kollat på film nu under kvällen. What a girl wants heter den som ni ser. Jag tycker den var helt okej, inte bästa filmen man sett men den var ändå jätte bra haha:) Gillar Amanda Bynes som skådespelerska och sen att Oliver james också är med i filmen ger den ju bara ett extra plus! Han är ju så himla söt :D Filmen handlar iaf om Daphne(amanda) som åker till England för att ta kontakt med sin pappa. Hon har levt hela livet utan honom men alltid saknat en pappa. Men när hon iaf ska bo där under sommaren så ställer bara till med problem genom att vara sig själv osv.. Vill ni veta mer så får ni se filmen! Men jag tycker iaf att den var helt klart värd att titta på, därför jag tipsar om den liksom ;) Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon, ska ju till stan ^^

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0