Fredag den 13:e :)



Idag är det äntligen lite finare väder ut och det märks, man mår ju mycket bättre direkt. Känner mig piggare gladare! Hade hoppats på att mitt smink skulle komma idag(dom skickade det i onsdags) men det har det ju inte gjort :/ Så det kommer väl antagligen på måndag ^^
Nästa vecka kommer också bli en bra vecka, för då kommer min bästa älskade vän hit! Och ni kan aldrig hur mycket jag saknar henne varje dag. Vill ha henne här bara kunna cykla hem till henne när man känner sig nere för om det är någon som kan göra en glad så är det hon! Hon och Hanna är dom som vet mest om mig och jag älskar dom båda av hela mitt hjärta. Men Hanna har jag ju tur att ha här iaf :)
Just det har ju sett i alla bloggar jag läser att det är fredagen den 13:e idag, tror ni på sånt? Att man får otur? Jag tror inte på det, men visst kan man väl skämta om man skulle få otur med nått idag och säga att det var juu trots allt fredagen den 13:e :)
Har också nyss sett teasern till Filmen Orion som kommer senare, med Fortesa Hoti, ni vet Roxanna från andra avenyn(som jag älskade och var beroende av) och sen är ju Blondinbella med lite grann! Jag tycker iaf att filmen verkar jätte bra och jag ska definitivt se den sen! Fast jag vet dock inte när den kommer, men det lär väl märkas:)

PUSS

Kommentarer
Postat av: julia

Hejj Sötis :)

Söt blogg, jag en ny tävling på bloggen kika in och var gärna med ;)

http://juliaofsweden.webblogg.se/2010/august/veckans-blogg.html#comment

Kram // JuliaOfSweden

2010-08-13 @ 22:58:43
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0