Fredag:)

Verkligen låg uppdatering idag so sorry!  Men har helt enkelt haft fullt upp precis hela tiden. Skolan började ju idag, det var lite nervöst eftersom det är en helt ny skola och jag känner bara en person i klassen liksom. Men det löser nog sig:) Vi gjorde iaf inget speciellt idag, vi fick bara lyssna på våra nya mentorer och titta runt lite i skolan och så. Efter skolan gick jag och hanna på stan, vi gick runt och diskuterade dagen och så shoppade jag lite(ovanligt va?) haha.. Tänkte visa upp nu men det blir bara lite dåliga cambilder men ni kommer få se bättre när jag använder det och fotar en dagens outfit:) Det här köpte jag iaf idag:)


3 par spets trosor:) Dom är från cubus typ ta 3 betala för 2:) blev 138kr för 2par så får man ju ett 3:e par på köpet ;)

En JÄTTE skön tröja från H&M som kostar 149kr:) Den är marinblå med vita ränder. Den är ju i en jätte stor modell så himla skönt med något som inte sitter tajt alls!

Rosa stickad typ tröja från cubus också kosta 250kr lite dyrt tycker jag men jag älskar den verkligen, tycker den är skit söt! ;)

Ett par blåa stuprörsjeans från Vero Moda kostade 300kr :) Älskar dom verkligen, var jätte sköna och så har jag letat efter liknande länge nu så:)

Det var det jag shoppa idag :) Är jätte nöjd med allt eftersom jag gått och tänkt på alllt i förväg och verkligen velat ha de så :) Eller jeansen hittade jag ju idag men dom blev jag kär i direkt så:)
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra haha:) Ska väl typ kolla på nån film för jag är helt slut och jag orkar knappt resa migg upp från soffan! Inte bra haha.. Vi hörs imorgon igen :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0