Hemma igen:)

Så har vart hemma ett tag nu och ska strax äta, ris och korvstroganoff så himla äckligt usch hatar verkligen den maträtten! Jennie var iaf jätte duktig tycker jag när hon blev tatuerad! Satt och titta hela tiden, usch det ser hemskt ut! Den där jävla nålgrejen, nej fy känns inte som något för mig haha.. Men vi får väl se i framtiden ;)

Här kommer iaf bild på armen:D Om ni vill läsa mer om hur det kändes och sånt så får ni gå in på hennes blogg, antor att honm skriver något om det där:) http://jeenniieek.blogg.se/

Vart verkligen jätte fint Jennie och du var grymt duktig tycker jag! :) Pusssss på dig! <3

Iaf jag sitter och repeterar spanska, vi hade ju första lektionen idag och så berätta hon att det blir ett prov imorgon för att se vad vi kan och jag får panik! man glömmer ju så otroligt mycket under sommaren när man inte håller igång pluggandet så nu repeterar jag! Fick ett häfte idag, ska försöka läsa igenom hela det och göra lite övningar av alla 22 olika kapitel haha, så jag har lite att hålla på med ikväll:) Men vi hörs imorgon!

Ganska tjockt häfte ändå :P typ 40sidor kanske? menmen:) plugg det gillar vi ju:D

PUSS


Kommentarer
Postat av: Jennie

Taack så jätte mkt för att du följde med! :) <3

2010-08-25 @ 21:44:32
URL: http://jeenniieek.blogg.se/
Postat av: nathalie

så lite så, det var bara kul! :) <3

2010-08-26 @ 08:56:46
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0