Le med stängd eller öppen mun, det är frågan, hahahha:D

Go dag haha, låter så himla fult när man skriver det.. Men aja:) Har inte gjort mycket än så länge. Vaknade 11, käkade frukost och låg i soffan och tittade på tv. Sen när jag skulle börja fixa mig så kom Mats, han tog med mig i bilen och förklarade lite saker för mig eftersom jag tycker det är grymt svårt att köra bil. Och han är ju utbildad körskolelärare så lite tur har jag ju:D Sen att han är världens snällaste som verkligen förklarar tills man förstår och man behöver inte ens känna sig dum. Han visar och lär mig och jag säger bara att han är guld värd! Vet att han inte läser det här men ändå, Tack Mats, du är jätte snäll som vill hjälpa mig :)

Iaf nu har jag iaf fixat mig och försöker dra med mamma in till stan idag igen, vi behöver krukor som går i en och samma färg så det ser lite bra ut för just nu så har alla krukor i köket olika färger och det är inte så fint haha:D Men vi har fått så mycket blommor på sistone, förut hade vi bara plastblommor haha. Men det är kul, vi har 4 orkidéer nu som är jätte fina så då vill man ju ha fina krukor till :) Jag vill liksom inte bara sitta här hemma idag så jag försöke muta mamma med att jag bjuder henne på lunch, lite sen kanske haha. Men äta måste man ju :)
Vi får se hur det blir med det, vi hörs senare.


Försöker le med öppen mun, haha lyckas jag? Kanske ska fortsätta le med stängd mun. Alla har ju faktiskt inte fina tänder haha.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Tina

Du är fin när du ler med öppen mun..

2010-08-03 @ 15:59:03
Postat av: Nathalie

ååh Tack! :)

2010-08-03 @ 22:42:40
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0