Lördag :)



Aha, lördag idag då, nu är ju snart sommarlovet slut och jag sitter fortfarande uppe till 2 på nätterna och sover till typ 12 om ingen väcker mig. Inte bra asså! Måste börja ställa om mig skolan börjar ju trots allt på fredag! Men vet inte hur det ska gå nu när josse kommer hit sen, vi är experter på att va uppe länge och ligga och bara snacka skit :)

Iaf, idag är det ju damrally här i Hallsta, mamma ska ner och kolla nu halv 3, vet inte om jag ska följa med eller inte det är så jävla varmt ute pallar nog inte att stå där i solen för att glo på raggarbilar, men ändå så har jag inget annat att göra heller så :/ Aja, vi får se hur det blir med det ;) Nu ska jag fortsätta läsa bloggar. Jag ska lista upp en lista snart på vilka bloggar jag läser varje dag så ska ni få se haha:) Jag tycker det är många iaf!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0