Me today

Idag testade jag iaf den där paletten för första gången :) Var lite jobbigt för först skulle jag ju liksom välja vilken färg jag ville ha och som sagt, det är ju 88olika så det fanns liksom lite att välja på haha:) Men det är ju bara kul ^^ Har aldrig haft såhär många ögonskuggor förut har mest haft olika bruna eftersom det är min favorit färg på ögonskuggor. Så därför vart det såklart brun guldigt jag valde att testa första gången:D Tänkte bara visa en bild på mig idag och så en close up på sminkningen.

För er som undrar så har jag svart linne och jeansleggings på mig idag:)



Ja, såhär blev det:) Jag gillar det jätte mycket och det är ju huvudsaken! Så nu är min fråga till er, vill ni att jag ska visa sånt här eller struntar ni i det helt? Känns onödigt att lägga tid på sånt här om jag inte vet att ni vill se det. Så snälla lämna bara en kommentar så jag vet ;)

Iaf paletten som jag har köpt kostar 250kr men det blev 308kr med frakt inräknat. Först tänkte jag på det där ett tag och tyckte att det var lite dyrt för smink liksom, men gud va glad jag är nu att jag köpte det! Ångrar inte en ända krona! Sminket är jätte bra och det är lätt att sudda och sen behöver man inte mycket för att det ska synas! Den är iaf helt klart värd pengarna :) Jag köpte den här för er som kanske undrar: http://stinamarkan.se/shop/index.php?cPath=23  Jag har den som heter skimmer :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0