Ska alltid glömma saker!!

Nu är jag hemma igen! Tänkte bara berätta lite snabbt om dagen. Jag och Jennie var ju i västerås och hade jätte trevligt som vanligt! Hon köpte presenter åt sin pojkvän jag köpte presenter åt min lillebror! Hade först köpt ett presentkort på H&M för 200kr till honom, men jag tar det själv istället för jag handla andra grejer åt han som gick på mer än 200 så:) Jennie och jag käka donken, vet att jag verkligen inte behöver sån mat men vafan det är så himla gott! :D

Sen när Jennie skulle släppa av mig hemma så var det låst(pappa stod i duschen men det visste ju inte jag) och jag hade inga nycklar och ingen mobil med mig, suck.. Men iaf som tur var så släppte Jennie av mig hemma hos Hanna(skulle ju ändå till henne direkt) Så Hanna och jag gick ut och gick i 1,5 timme. Så himla skönt att bara gå runt och prata. Sen ringde jag pappa ochh som tur var så var han precis påväg hem så han hämta upp mig på samma gång:) Jaa, det var väl i stort sett vad jag har gjort idag :D Nu ska jag strax ut och gå sen senare ikväll blire nog att kolla film!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Selma

Såg att ni gick förbi mig, haha ;)

2010-08-16 @ 20:33:52
URL: http://www.selmaceric.blogspot.com
Postat av: Nathalie

haha jaså:)

2010-08-17 @ 15:41:15
URL: http://nathaliiieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0