Usch vilken dag!

Sorry att jag inte bloggat idag men det är faktiskt såhär att idag gick jag upp tidigt och hann inte blogga. Jag har
nämligen vart i stockholm hela dagen med familjen. Vi var på Gröna lund. Men det blev inte så mycket åkande. Dels för att det regna så dom stängde av vissa karuseller och sen törs inte min lillebror åka typ en ända karusell. Och alla vet ju hur tråkigt det är att åka karusell själv?! Det är ju inte alls kul, men som tur är så ska jag tid om en och en halv vecka igen, fast med Josefine, ev av mina bästa vänner. Kommer bli mycket roligare! :D Sen så spöregna det iaf i stockholm idag, det verkligen sög och jag älskar stockholm men det var inte äns kul att vara där. Och när vi gick från grönan till centralen så åkte en bil förbi mig ganska snabbt och stänkte ner hela mina ben. Fyfan, jag ville verkligen bara hem! Sen iaf sitta där dyngsur på tåget hem och frös. Sen kommer man till V-ås. Då gå det inga mer tåg. Man blir ju överlycklig, det var liksom vid kvart över 6. Och nästa buss skulle gå om 81min. Lagom kul!! Nää. Aja, nu har ni iaf fått veta lite om min dag :) Men nu är jag jätte trött så tänker lägga mig, känner hur det snurrar i skallen! Sweet dreams ^^

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0