ÄNGLAGÅRD 3:E GÅNGEN GILLT

Det här är ju tredje filmen om änglagård och jag säger bara, ni som har sett dom tidigare filmerna, ni måste se denna! Helt underbar film, den bjuder på otroligt många skratt. Den är spännande och den blir aldrig sådär "seg" som vissa filmer har en tendens att bli. Den här filmen rekommenderar jag verkligen till alla, fast man bör ha sett dem tidigare filmerna för att förstå. Jag själv har bara sett första filmen och nu den här då. Det gick att förstå utan problem så jag kan tänka mig att 2:an kan ha vart lite seg? Men jag gillar i alla fall filmen starkt, det är en bra historia, jätte duktiga skådespelare, den får full pott av mig! NI BORDE SE DEN!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Matina Johansson

Tack!! <3<3

2010-12-29 @ 04:34:14
URL: http://matinajohansson.wordpress.com
Postat av: ROBIN HOOD

Åh, jag älskar colin Nytleys filmer! Och älskar Helena Bergström, och henne får man ju typ på köpet när man kollar på hans filmer, haha! :p - vad tycker du om hans filmer?

2011-06-05 @ 01:08:28
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0