Bio snart!

Nu är det färdig målat för mig, har hunnit måla halva hallen en gång till så nu är det helt vitt! Mamma får tyvärr ta den jobbigaste och petigaste delen men jag varken kan eller har tid att sitta och pilla. Hanna och dem kommer ju och hämtar mig snart. Har inte ens plattat mitt hår idag :O haha, men jag orkar ärligt inte bry mig, vi ska sitta i en mörk biosalong liksom. När mitt hår får självtorka så får ja självfall som nästan blir lockar på vissa ställen men om jag fönar det så blir det någorlunda rakt, fast inte helt. Fast nu ska vi inte snacka om mitt hår haha. Kommer väl hem ganska sent så får se om det blir något inlägg till idag eller inte :) Om inte så hörs vi imorgon när jag vaknat!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0