dammsugit.

Efter skolan gick jag med Hanna på stan en stund, hon hittade dock inget. Men det är lika kul ändå:) Sen åkte jag hem med halv 5 bussen så var hemma typ kvart över 5. Då frågade pappa mig om jag kunde dammsuga så det har jag gjort. Nu funderar jag på om jag ska göra något åt mina naglar, som har gått av, nyss var dem äntligen jämn långa sen går en av och då blir det så med dom andra med :/
Hade ju prov i mänk idag, jag tycker det var svårt, har aldrig haft ett liknande prov förut man skulle hitta på en berättelse och få med massa begrepp så hon ser att jag förstår och det var inte det enklaste! Men jag hoppas verkligen på ett G.
Vill bara avsluta inlägget med att säga att min bästa vän Hanna är finast i världen, du är jätte duktig och det vet du. Du är bäst Gumman, älskar dig! <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är du som är bäst!<3

2010-12-15 @ 19:33:50
URL: http://hannadimberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0