Ensam hemma.

Ja, jag är ensam hemma hela kvällen, känns sådär lagom kul.. Nej men hatar att var ensam, speciellt på kvällen, blir faktiskt lite rädd, och ja ni får skratta haha.. Om 5min så börjar idol så har väl typ tänkt att se på det, har ju inget annat för mig. Imorgon är det tänkt att jag ska vara hundvakt åt Puma igen, och på kvällen så ska jag bort några timmar till Amanda. Hon jag och Hanna ska ha lite mys kväll med massage och ansiktsmask och så, det kan ju behövas så här i vinter tider :) Så det ska bli kul! Sen å eftermiddagen så har jag tänkt försöka hinna med och kolla när Sara ska rida, det är nå framträdande om jag fattar rätt, alltså ingen vanlig ridlektion. Vill verkligen se så hoppas jag hinner det :) Men nu, chips & grönsaker + dipp! Och idol också såklart :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0