Fixat naglarna!

Blev juligt tema för det är trots allt jul nu. Hinner inte fota resultatet och lägga in just nu men det kommer upp i ett tidsinställt inlägg under morgondagen! När jag började med idéen så kändes det bra, men när jag kommit halvvägs så höll jag på och ge upp, det vart liksom inte bra, men sen kom jag på en sak och nu är jag nöjd ;) Så håll ut tills imorgon vid lunch så kommer det ett inlägg med bilder!
Nu ska jag strax gå och lägga mig, ska vara hos Hanna typ kvart över 6 imorgon, vet inte om pappa skjutsar mig eller om jag måste cykla men det löser sig säkert. Det ända jobbiga är att det ska väl vara 20- och uppåt här i morgon, brr!
PUSS

Kommentarer
Postat av: mommo

-23,6 just nu..brrr

be att pappa skjutsar dig/Kram

2010-12-22 @ 04:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0