flängt runt hela dagen!

Herregud vilken dag! Började med att jag gick upp 8 idag och fixade mig. Sen tog jag och lillebror + hans kompis halv 10 tåget till stan där jag hjälpte Kevin handla kläder(räknade ju upp tidigare vad han köpte) Så han shoppade nog för 3000kr idag, duktig pojke! hahaha... Pappa hämta oss från tåget, kom hem och då blev pappa och mamma tvungna att sticka in till stan så jag följde med dom, så in till stan igen haha. Men först åkte vi till Sura, pappa skulle till itab? massa ute kläder var det man köpte där.. Iaf vi fixade det vi skulle i stan sen på vägen hem så stanna vi på Walldens, pappa skulle ha ytterligare nå utrustning till snöskotern. Sen hem och då stack vi direkt till affären och sen hem till Tina och hämta pappas svetslåda haha. Så nu har jag precis kommit hem, och nu tänker jag bara lyfta arslet för att gå upp och äta hemma gjord kycklingsallad! Sen ikväll blir det någon film. Imorgon MÅSTE jag fixa i walk in closeten, har inte gjort det än haha. Ska strax visa det lilla jag köpte idag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0