Gamla stan

Under helgen i Stockholm har jag hunnit blivit sjuk, är jätte täppt och har ont i min hals, en förkylning alltså, men hellre det än vinterkräksjukan! Det är alltid jag i våran familj som är blir sjuk när vi ska göra något kul, antingen har jag mens och skit ont i magen plus ett cp humör eller sjuk. Alltid ska det vara något, och alltid jag. -.- Tänkte iaf visa lite bilder från idag när vi gick till gamla stan och skulle gå på julmarknaden, som va grymt liten :o Mindre än Hallstas liksom?! Men Gamla stan är ändå så himla fint och mysigt, första gången jag var där faktiskt! Vi gick förbi slottet och så fikade vi också på ett mysigt fik! Här kommer lite bilder!
Här är utsikten från vårt hotell, Centralstationen för er som inte ser det :) Nära och centralt!
Älskar byggnaderna i stockholm, så fina!
Mysiga små gator i gamla stan!
..
Slottet, från ett håll :)
Julmarknaden på Stortorget i Gamla stan, liten som ni ser :)
Så otroligt fint!
Lite gulligt:)
Nationalmuseumet på andra sidan vattnet :)
Me and dad outside the castle!
Vid slottet.
..
Stackars vakter, alla tar kort på dem hela tiden, skulle känna mig så obekväm!
Där inne ligger riksdagen om jag kommer ihåg rätt haha :)
..
Drottninggatan :)
Jaa, det var väl lite bilder från Stockholm för denna gång! Bilder på kläderna jag köpt kommer upp på bloggen under morgondagen! Nu blire duschen sen sova!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0