Hemma hos Amanda

Sitter just nu hemma hos Amnda, hon har börjat massera Hanna nyss. Före det fixade vi i ordning tacos och åt och prata lite grann. Sen har Amanda visat mig hennes hus, det är ju första gången jag är här. Strax ska hon massera mig sen ska jag massera henne. Och efter det så ska vi ha lite ansiktsmask och så :)

Hann inte blogga innan jag åkte hemifrån eftersom precis innan Hanna kom och hämta upp mig så kom ju hunden, så otroligt söt. kommer bilder imorgon :) Kommer bilder från ikväll imorgon också :) om jag får lägga ut för dem andra dvs!

Nu ska jag gå och vara social med dom andra!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Medina

Cute blogg !

2010-12-12 @ 12:16:20
URL: http://medinaturkanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0